EnglishZine

https://english.suntomi.com/ さんのブログを私も覚えるためにコピーさせていただきながら勉強しています。

自己紹介

My name is Hiromitsu Jin. 42 years old
I work for an IT consulting company.

I am married and have 3 children. Two sons and a daughter.

My recent hobbies are hosting Meetups,
Watching movies, getting qualifications.

I used to do music production, graphic design, karaoke, home server setup, system construction, and online games, but I'm not busy now. I also like to go out drinking with my friends.

However, I am quite busy with my work.
Now I live in Fukuoka,Japan.
I am from Kagoshima.

Please get along well

 

 

私の名前はHiromitsu Jinです。 42歳
私はITコンサルティング会社に勤めています。

私は結婚していて、3人の子供がいます。 二人の息子と娘。

私の最近の趣味はMeetupsを主催したり、
映画鑑賞、資格を取得することです。

私はかつて音楽の制作、グラフィックデザイン、カラオケ、ホームサーバーのセットアップ、システムの構築、そしてオンラインゲームをしていましたが、今は忙しいために活動していません。 私はまた私の友人と飲みに出かけるのが好きです。

しかし、私は自分の仕事にかなり忙しいです。
今私は福岡に住んでいます、
私は鹿児島出身です。

仲良くしてください